sobota, 19 maja 2018

NOC MUZEÓW



19 maja 2018 r. Na Fb otworzyła mi się strona ze wspomnieniami z przed trzech lat RAJD. 19 maja 2015”.  Dałem do tego komentarz:
To był bardzo dobry dzień wędrowania szlakiem górskim. Zamierzałem przejść odcinek tylko 2, 5 godz. Zrobiłem marszu 5 godz.. Warto . Tyle piękna dookoła. Ludzie na szlaki górskim są jakby inni , serdeczni bardziej, życzliwi”. Na tablicy z deski zrobionej przeczytałem ciekawe odkrycie:
„, Kto nie chodzi po górach to na starość jest: -agresywny, -złośliwy, -mściwy, -śmierdzi.
Chwała tym, co lubią groźne góry wspinają się na szczyty...”..... Tak tęsknię, aby pójść na szlak górski. Na razie to tylko z grupą na fotoplenery, co pewien czas wyjeżdżam.
Wieczór w muzeum chorzowskim. Dziś trwa NOC MUZEÓW. Czesiek Polański w galerii muzeum zrobił wystawę fotografii. Przepiękne zestawienie. Opowiedzenie historii Chorzowa obrazami utrwalonymi na zdjęciach. Profesor  opowiedziała o sztuce malarskiej historii sztuki malarskiej w Chorzowie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz