wtorek, 15 maja 2018

MIŁOŚĆ BOGA CZYNI CZŁOWIEKA SZCZĘŚLIWYM


Wtorek, 15 maja 2018 r. W kościele Świętej Jadwigi Mszę św. o godz. 8, 00 sprawował ks. Proboszcz Emanuel w intencji urodzin pani Bronisławy oraz za seniorów. Podczas homilii ks. mówi o miłości Boga do człowieka; - Jezus  w Ogrójcu modli się za mnie. Zależy Jemu na moim szczęściu, chce przekazać Bożą Łaskę, życie wieczne w Jego obecności, w Jego Łasce. Czy moje życie obok drugiego człowieka jest świadectwem dobra, miłości?
Jezus  pragnie mojego szczęścia. Prośmy o Łaskę abyśmy byli naśladowcami Bożej Miłości.
W parku Róż pierwszy raz w tym roku zobaczyłem pszczoły na kwiatku, niestety tylko dwie – „podglądałem” ( a może to były trzmiele?) jak pracowicie zbierają nektar i pyłek. Z wielką satysfakcją zrobiłem szereg zdjęć. W duchu wciąż powtarzałem jedno zdanie: 

Jezus  pragnie mojego szczęścia.




  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz