poniedziałek, 1 października 2018

RZĄD DUSZ.



Poniedziałek, 1 października 2018 r. Szybko czas leci. Za 20 dni wszyscy- no, może nie zupełnie wszyscy - pójdą do urn oddać głos na swojego kandydata do Rady Miasta Chorzów. Już skończyły się ciche przepychanki. Nieustanne oczernianie, okpiwanie. Trwa walka na plakaty a raczej na zrywanie plakatów swojego konkurenta. Smutne to, świadczy, bowiem o bardzo niskim poziomie kultury osobistej. Czekając na przystanku tramwajowym linii nr 11 „Wodociągi” zobaczyłem zerwany plakat Pana Jacka i celowo obrócony(zrobiłem zdjęcie). Nawet nie jestem pewien czy to uczynił jego konkurent albo inne złośliwe „świnie” licząc, że i tak będzie posądzony konkurent z innej opcji politycznej. Myślę, że dobrze zrobiłem, iż nie drukowałem dla siebie plakatów. Emeryci, bowiem nie mają pieniędzy za wiele...  Czy jednak to walka tylko o stołki <dobrze płatne> czy walka o rząd dusz?  Czy jednak wolno pozwolić rządzić osobom nieposiadającym podstawowych cech kultury osobistej? Potem dziwimy się, że młodzież jest, co raz bardziej agresywna, wulgarna. Rodzice maja pretensje do wychowawców, wychowawcy zaś do rodziców. Mim zdaniem winę za ten stan ponoszą ci, którym powierzono RZĄD DUSZ. 
Wszyscy kandydaci do Rady WYSOKIEGO URZĘDU wypisują hasła, że najważniejszym dla nich jest Chorzów /czytaj: kasa/ i dobro jego miasta /czytaj: profity/.
Na swojej ulotce wypisałem hasło:
DOBRE SŁOWO – POCZĄTKIEM WSZELKIEGO DOBRA.

Ale dosyć o tym.
Dziś wieczór w Chorzowskim Centrum Kultury- Galerii MM wernisaż obrazów Stowarzyszenia Chorzowskich Artystów Plastyków z okazji 20-lecia istnienia stowarzyszenia w roku 150-lecia nadania praw miejskich Królewskiej Hucie – obecnie Chorzów.
Niepowtarzalnie piękne obrazy. Galerię tłumnie wypełnili artyści miłośnicy sztuki pięknej. Przybyli władze miasta z Prezydentem Andrzejem Kotala.  Na tę okoliczność została wydana piękna monografia SCHAP.   


Plakaty wyborcze



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz