wtorek, 9 października 2018

DOBRA ZMIANA - TO MŁODA ZMIANA


Wtorek, 9 października 2018 r. Nie zamawiałem ogromnych plakatów wyborczych ze swoją podobizną. Emeryci nie mają tyle kasy. Ponadto będąc na 7 –słownie: siódmej- pozycji
 i mój PESEL zaczynający się na 51....  Nie wiele obiecuje. To jednak nie argument do zwijania skrzydeł.  Chodząc z ulotkami ulicami Chorzowa Batorego ( dziś druga część ul. Brzozowa) – okręgu, w który kandyduję zauważyłem pewną prawidłowość- otóż o wiele milej rozmawia się z osobami młodymi aniżeli z osobami w tzw. „słusznym wieku”. Gdy się zwróci do panów spacerujących z pieskiem zwykle usłyszy się narzekanie, że wszyscy są tylko oszuści, żyjący z ich podatków. Nigdy nie usłyszałem takiego stwierdzenia od osób młodszych, czynnych zawodowo. Dlaczego mało młodych ludzi w wyborach- przyczyna jest prosta: Nie byli angażowani w inicjatywy społeczne? Słusznie zwrócił uwagę Var Varhanik Młodzi będą się angażować tylko wtedy, gdy będą widzieli w tym sens. Młodzi chcą wiedzieć, że to, co czynią ma sens, jest potrzebne.
Często słyszę od babć – zawsze w słusznym wieku-, że młodzież jest wulgarna agresywna. Ja natomiast spotkałem się z wulgaryzmem u osób starszych. A jednocześnie spotkałem wiele młodych kulturalnych bardzo sympatycznych i miłych osób. Wiem, że w ich domach nie ma przekleństw, wulgaryzmów.  Całkowicie przyznaje rację Pani Krystyna Nickel tylko oni mogą zmienić mentalność. Trzeba przyznać, że jest wiele wspaniałych, utalentowanych młodych ludzi, którzy mogą wnieść wiele dobrego w naszą codzienność.  Tak, więc DOBRA ZMIANA - TO MŁODA ZMIANA.

Wychodzę z założenia, że trzeba żyć w prawdzie. Przytaczam, więc poniżej dialog skopiowany ze strony Fb


Var Varhanik Ale przeraza mnie jedna rzecz .... Michał do qr.... nędzy .... toc to są wszystko same stare pryki ... do jasnej cholery gdzie są ludzie młodzi?! Pytam no gdzie?!

Jacek Nowak Ja tam się stary nie czuję...

Krystyna Nickel
Krystyna Nickel należy spotykacć się z modzieżą ..wyjść do Młodych.. tylko oni mogą zmienić mentalność... tych regionów... pozdrawiam..


Krystyna Nickel pisze o tym ,aby nie krytykować..pisze to z troski o dobro,prosze zobaczyć ile w innych regionach Polski się dzieje..jak aktywizuje się młodzież..pobudza t
on patriotyzmy..pozdrawiam gorąco..jak ta młodzież jest wyedukowana w miłości do Boga i Ojczyzny..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz