środa, 17 października 2018

A WSZYSTKO PRZEZ JEDNA LITERKĘ - „ G”

 
Środa, 17 października 2018Czasem w walce na słowa, gesty, zdjęcia zdarzają się zabawne sytuacje.
Jedną z tych sytuacji też doświadczyłem w  „Dialogu”  z Andrzejem, który jest zaangażowany w  opozycji, należał do RAŚ. , ale czy teraz jest -nie wiem. Przeglądając stronę facebooku skomentowałem jedno udostępnione zdjęcie. Uciekła mi jedna literka „G”.
Wywiązał się nawet zabawny dialog
 Andrzej Dudek udostępnił post.
Lepsze czasy , niż teraz za pis-u !

 Jan Mieńciuk ... Ale za PO zlikwidowali POSTI w której pracowałeś>
Czy za te bzdury masz ratyfikacje Andrzeju? Pozdrawiam
Andrzej Dudek
Andrzej Dudek " Czy za te bzdury masz ratyfikacje Andrzeju ? " Otóż pragnę przy pomocy Słownika Wyrazów Obcych wyjaśnić mojemu znajomemu co owo słowo "ratyfikacje"(ja rzecz oczywista wiedziałem)- znaczy ! RATYFIKACJA - zatwierdzenie umowy międzynarodowej przez upoważniony do tego organ państwowy ! PS. Nieźle się ubawiłem 😂!

Jan Mieńciuk .... Dobrze, że się ubawiłeś. Miało być: "gratyfikacje" ... Hm ..., a może masz jakąś umowę z obecną opozycją, która tak często szkaluje Polskę na arenie międzynarodowej. ... Niech tak będzie .... RATYFIKUJ. Pozdrawiam serdecznie. O literówki się nie martwię .
***************************************************************************
Pozostawię na konto  Ars Poetika

Anna Ciszewska
Anna Ciszewska Tak wyglądała Polska, nasze życie, problemy i perspektywy. Na moich oczach zmieniła się w kraj, który praktycznie niewiele się już różni od tzw. Zachodu. Wtedy była to przepaść. I tylko tyle.

Nie wiem czy mój znajomy – dobrze znajomy Andrzej jest w RAŚ.  Faktem jest, że opozycji jak i RAŚ- owi bliżej do Niemiec niż do Polski. Czy dlatego że tam coś obiecują – a może  coś i dają?
Moim hasłem wyborczym jest:

DOBRE SŁOW0 –POCZĄTKIEM WSZELKIEGO DOBRA.
Dobre słowo – mówi prawdę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz