niedziela, 14 października 2018

NIEDZIELNA MSZA ŚW. W HOSPICJUM

Niedziela, 14 października 2018 r.  Dzisiejszy dzień rozpocząłem  tradycyjnie w Hospicjum. 
Zawsze o godz. 8  ks. dr Marcin Niesporek sprawuje  Eucharystię. Tylko jedna osoba mogła  na wózku mogła wziąć bezpośredni udział w  Mszy św. Pozostali, 10 osób uczestniczyli w Eucharystii leżąc w łóżkach. Nawiązując do Ewangelii wg. Św. Marka { Mk 10, 17-27}   w wygłoszonej Homilii zwrócił uwagę, że: -człowiek szuka sensu życia, szuka mądrości...  Można mieć wszystko- samochody, bogactwa... Można nie mieć prawie nic i być szczęśliwym. Iść za Jezusem - odrzucić wszystko, co przeszkadza w spotkaniu z Panem. Liturgię Mszy św. można słuchać na mojej stronie Yotube. Podczas Komunii św.  do każdej osoby ksiądz przychodzi osobiście do łóżka.
Dziś już „nie biegałem” z ulotkami  ale napisałem  w rozszerzony program, który w hasłach zawarty jest w ulotkach. Zamieszczę go na FB i swoim  blobu. Sądzę, że w niedalekiej przyszłości promowanie się na papierowych plakatach  i ulotkach zaniknie a będzie się rozwijało na stronach społecznościowych internetu.
Wracając do domu zatrzymałem się na Amylongu zrobić kilka zdjęć.
Piękna Złota Polska Jesień zawitała do nas w całej krasie.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz