sobota, 13 października 2018

KANDYDACI



Sobota, 13 października 2018 r. Dziś rano promowaliśmy swoje kandydatury do Rady Miasta Chorzów  w Chorzowie Batorym wspólnie z  Senatorem Leszkiem Piechotą – Kandydatem  na Prezydenta Miasta  Chorzów, Bernadetą Biskup – Kandydatka na Radną Miasta, Marcinem Tomeckim –kandydat  do Sejmiku, no i siebie, również  Kandydata do Rady Miasta. Potem przeszedłem ulicami obdzielając napotykanych przechodniów. Czasem były bardzo miłe rozmowy ale też i obelgi. Szczególnie mile zareagowała pewna pani, gdy dałem ulotkę. – „Wprawdzie nie jest to moja opcja  -PIS – ale życzę panu powodzenia”. Przez chwilę mile rozmawialiśmy. Czyli można pozytywnie, bez agresji.

Jeszcze raz udałem się do dzielnicy BIADACZ. Tę dzielnicę,  o której cały świat zapomniał można i należy przekształcić piękną  chorzowską starówkę na wzór Nikisza. Zrobiłem z kolegą minifilmik. Ale o tym osobno. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz