piątek, 11 stycznia 2019

WYMIANA INSTALACJI GAZOWEJ




Piątek, 11 stycznia 2019 r. Ostatnie badania szczelności instalacji gazowej wykazały przecieki.  Konieczne, więc było wymienić na nową, bardziej szczelną. Dotychczasowa bez zastrzeżeń służyła ponad 44 lata. Dziś, więc przyszli MAJSTROWIE wymienić dotychczasowa na nową. Kilka godzin zajęła wymiana. Owszem, założono rurki aluminiowe, cieńsze, nawet ładniejsze.  Prosiłem, aby poprowadził rurkę do pieca gazowego w łazience przy ścianie. Pracownik uparł się jednak, że nie może zrobić, bo ma takie przepisy. Drugi pan starszy wyjaśnił, że przy ścianie nie może zamontować trójnika. Przy okazji tyle nasłuchałem się wulgaryzmów. Nie dziwię się jednak obecnej pięknej „polszczyźnie”- tak w mediach jak i podrzędnej prasie, gazetach dla „smaczku” dodaje się jakieś „izmy...”. 
Z tego wszystkiego zapomniałem upomnieć się o kopię protokołu wykonanych prac. No, ale po trzech godzinach robota zrobiona została.
2019-01-11 20:00:12  

2 komentarze:

  1. Akurat do takich prac na pewno potrzebny jest fachowiec i moim zdaniem warto jest korzystać ze sprawdzonych osób. Właśnie dlatego ja również bardzo chętnie wymieniłem ofertę na tańszy gaz z https://poprostuenergia.pl/gaz-dla-domu/ i faktycznie płacę o wiele mniej.

    OdpowiedzUsuń