środa, 16 stycznia 2019

TAK NIEWIELE I WIELE TAK


Środa, 16 stycznia 2019 r. W Hospicjum rano zawsze jest Msza św. Moim dniem jest czwartek, ale poszedłem dziś też, aby być na mszy św. Rano dowiedziałem się, że Pani Krysia z dwójki ma dziś urodziny. Nie może wychodzić z łóżka, więc mszy słucha w łóżku. Z Komunią ksiądz tak jak i do wszystkich innych pacjentek przychodzi do łóżka. Po mszy poszedłem do sklepu i kupiłem mały bukiecik róż.
O!... Jak bardzo się ucieszyła Pani Krysia, że ktoś o niej pomyślał. Była prawdziwie szczęśliwa. Tak nie wiele mogłem zrobić.
Wieczór w MDK Batory warsztaty poetyckie z redaktorem radia Katowice Maciejem Szczawińskim. Pogoda podła, nie wielu przyszło.  Przeczytaliśmy kilka wierszy swoich. Nagrałem jak czyta swoje wiersze Zenon, udostępniłem na stronie Youtube. Nie udało mi się nagranie Grażyny, trudno. Swojego czytania nie nagrywałem. Wyszedłem wcześniej doi domu.   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz