wtorek, 2 kwietnia 2019

REKLAMY


Wtorek, 2 kwietnia 2019 r. Każdego dnia ze skrzynki pocztowej „wywalam” kilka albo kilkanaście reklam, których wcale nie czytam. Podobnie czyni większość mieszkańców. Co pewien czas między reklamy znajduje się list. Zachodzi, więc konieczność przeglądania ich. Tym razem między reklamami znalazło się zawiadomienie do odebrania ważnego listu z Urzędu Miasta. Taka ot, niepozorna kartka - awizo. Nie zauważyłem. Na szczęście dziś wyłapałem między reklamową makulaturą. Pismo bardzo ważne w sprawie mieszkania. A tak w ogóle należałoby zapytać, kto za te bruliony reklamowych żurnali płaci?  Na pewno nie właściciel sklepu. Wliczono w koszty reklamowanego towaru? Jakiś procent z pensji sklepowych sprzedawców? Rozumiem potrzeby obecnych reklam. Ale jest telewizja, radio, wszechobecny Internet. Przydałoby się zaoszczędzić na papierze.

   Gdy w niedzielę ( 31-03-2019) byłem na SŁOWACJI. Już po przekroczeniu granicy straciłem możliwość połączeń telefonicznych. Telefon mam w sieci Play, mam roaming. W ubiegłym roku ( w sierpniu) tak było na Ukrainie-Drohobyczu. Mogłem się łączyć tylko przez wi-fi, ale tylko w hotelu gdzie był zasięg. Dziś byłem u operatora, który stwierdził, że wszystko jest w porządku. Co jest tego przyczyną?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz