poniedziałek, 29 kwietnia 2019

OCZEKIWANIE


Poniedziałek, 29 kwietnia 2019 r. Dzisiejszy dzień rozpoczynam w kościele św. Jadwigi udziałem we Mszy św. Właściwie to prawie każdy dzień tak rozpoczynam- niekoniecznie w kościele św. Jadwigi. Dzisiejszy dzień jest jednak osobliwy. Mam otrzymać wyniki badań biopsji. Jakie one będą? Co pokażą? Podczas Eucharystii powierzam wszystko Jezusowi moją teraźniejszość i przyszłość- duchowo składam na patenie, którą kapłan podnosi na ofiarowanie. Niech będzie we wszystkim Twoja Wola. Po mszy św. udałem się po wypis ze szpitala i wyniki po biopsji. Otrzymałem tylko wypis. Wyniki będą u lekarza. Na początku maja wszystkiego się dowiem.

Pozostaje tylko czekanie do wyznaczonej daty. Od wczoraj pada deszcz. Dziś szczególnie intensywnie, jest zimno. Trzeba było zamknąć okna. Nie wiem jakie wiadomości usłyszę od lekarza urologa. Dziwny spokój we mnie. Ostatecznie przecież będę żył aż... Do samej śmierci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz