środa, 31 marca 2021

NATURALNA SELEKCJA ?


Wielka Środa, 31 marca 2021 r. Wielki Tydzień trwa od Niedzieli Palmowej, którą wyjątkowo przeżyłem w Piekarach. W piątek ubiegłego tygodnia Alicja ze swoim „groźnym zwierzem” wyjechała do domu. Jest cisza i nie ma żadnych przykrych aromatów. Obrażona, że zrobiłem zdjęcie z kupami jej psa zamknęła swój pokój. No cóż  panna ma prawo się obrażać. Może ta scysja zmobilizuje ją do szukania nowego mieszkania do kupienia.... Chociaż nie bardzo to widzę. Widząc jej zapał nie bardzo wierzę.... Może jednak się uda. Wyjdzie to wszystkim na dobre.

Wielka  Środa jest wyjątkowo słonecznym i ciepłym dniem. Byłem umówiony telefonicznie na wizytę u dr reumatolog w Świętochłowicach. Gdy przyszedłem (trochę wcześniej) okazało się, że nie ma mnie w rejestrze osób zapisanych (nie zabrałem notatki z nr telefonu i daty kiedy dzwoniłem). Zaproponowano  inny termin, zaraz po świętach. Wiedząc, że nic nie wskóram zgodziłem się. Wracałem przez Skałkę. Prawie tłumy młodych ludzi na spacerze, młodych rodziców z dziećmi. Więcej niż połowa bez maseczek. Tymczasem nowych zachorowań na koronawirusa 32874 - zdiagnozowane nowe przypadki, w tym na Śląsku 6092. A swoją drogą chciałbym wiedzieć – ile bakterii mieści się  w maseczce po jednym dniu noszenia. W przypadku drugiego i trzeciego dnia zapewne do potęgi  n-tej.

Pomału, systematycznie wszyscy przechorujemy. Słabsze organizmy umrą, bez względu na wiek. Czy to naturalna selekcja ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz