wtorek, 30 marca 2021

GROŹNY OBROŃCA ALISI

 

Żadne prośby i uwagi do Alicji, że mieszkając w takim psim odorze, ubranie nasiąknie tymi „perfumami” niestety nie skutkowały. Znowu Jacek usłyszał szczekanie, a po krótkim czasie poczuł okropny odór. Więc otworzył drzwi i zobaczył, że ponownie pies  załatwił się na podłogę. Tym razem z progu pokoju zrobił zdjęcie (2021-03-12) oraz posłał na priv Fb. Niestety nic nie poskutkowało, a nawet odwrotnie. Wyznała, że musi  mieć pieska przy sobie bo się boi gdyż jestem niebezpiecznym „seksistą” i ten „rottweiler” będzie ją bronił. No rzeczywiście przy każdej okazji robi sporo hałasu, a jeszcze więcej smrodu. Na pytanie to po coś przyjechała?  Przecież twoja mama zna mnie od wielu lat i dla Twojego dobra by ostrzegła. Najbardziej wstrząsającą była odpowiedź Alicji- jest tu po to, aby za mnie się modlić. Ale ja nie potrzebuję aby jakieś baby za mnie albo nade mną się modliły. Wystarczy, gdy wszystkie troski i radości złożę na ołtarzu Pana podczas Eucharystii. Przypomniało mi się spotkanie modlitewne, które odbyło się wcześniej. Otóż  w piątek, 27 listopada 2020 r. po mszy wieczornej odwiedziła mnie grupa modlitewna z Bukowna. Przy zapalonych świecach uwielbialiśmy Ojca Stworzyciela wszelkiego dobra, Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata zrodzonego z najczystszej Dziewicy Maryi i Ducha Świętego, Który Jest. Wszystko transmitowała z komórki na swoją stronę Fb. Po pewnym czasie modlitw lider zasugerował, że będzie modlić się nad każdym obecnym na modlitwie. Odmówiłem, wyjaśniając (później) że taką modlitwę z nałożeniem rąk może prowadzić tylko egzorcysta i w szczególnych sytuacjach kapłan ( w wersji uproszczonej opisałem w poście z dnia 27 listopada 2020 r. ).

Odczułem jakiś wielki niepokój...  Ten piesek, wprawdzie mały ale groźnie warczący, wydzielający okropną woń zaczyna mi się z czymś kojarzyć... Tylko w filmowych horrorach czarny brytan jako uosobienie demona. W rzeczywistości szatan jest o wiele bardziej przebiegły i może przywdziać każdą skórę....

 

Ludzie nad brzegiem wielkiego jeziora

ubrani w togi dostojeństw

czekali

z głębin wypłynie ogromne monstrum

tymczasem kilka metrów dalej

na piasku wygrzewał się młodziutki

niewinnie wyglądający smok.

 

 

 

Ciąg dalszy nastąpi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz