piątek, 16 października 2020

TEST NA KORONAWIRUSA

 

Piątek, 16 października 2020 r. ..... Od rana chodziłem niespokojny jaki wynik jest testu na koronawirusa, który należało zrobić przed wyjazdem do sanatorium. Test zrobiłem we środę,tj.14 października. Wciąż nie miałem żadnej informacji o testach. Do punktu bada nie mogłem się dodzwonić. Zrezygnowany zadzwoniłem do sanatorium aby powiedzieć, że ponieważ nie mam wyników więc nie przyjadę podając swoje nazwisko.  Po drugie stronie telefonu pani ze sanatorium poprosiła abym jeszcze raz podał swoje nazwisko i imię. Upewniwszy się do mojej osoby spokojnie powiedziała, że wynik testu jest ujemny i oczekuje na mój przyjazd w umówionym terminie. Okazuje się, że bezpośrednio zainteresowany nie musi wiedzieć, wystarczy, że wie o tym instytucja. Ciekawe, prawda? Człowiek oto staje się pionkiem o numerze PESEL w trybie machiny KORONAWIRUSA. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz