wtorek, 27 października 2020

SANATORIUM MALWA

 


Wtorek, 27 października 2020 r. Sanatorium w Ustroniu „Malwa”. Mimo, że jestem tu od 19 października to dziś dopiero miałem pierwsze zabiegi-po kwarantannie – oraz pierwszy raz wyszedłem z budynku na popołudniowy spacer. Tuż przed przyjazdem do sanatorium (niedziela 18 października) byłem w bezpośrednim kontakcie z osobą, która jak się później  okazało miała dodatni wynik testu na obecność koronawirusa. Dowiedziałem się już po przyjeździe i ulokowaniu w sanatorium. Oczywiście natychmiast zgłosiłem w dyżurce… No i „zapuszkowali” mnie na tydzień w izolatorium jako potencjalne zagrożenie. Ale dzięki przymusowej izolacji przekonałem się jak bardzo ważne jest, aby na cały dzień mieć dobrze opracowany program zajęć. Wcale nie miałem czasu na nudzenie się. Wczoraj natomiast na nowo zrobiono mi test. Wynik okazał się -Bogu dzięki- ujemny. Tak więc dziś od rana kilka rehabilitacyjnych zabiegów a po południu spacer po okolicach sanatorium.

Niedaleko znajduje się bardzo ładny i skromny kościół Pw. Chrystusa Króla. Zostałem tam na różańcu a później na mszy św. o godz. 16.00. Ksiądz zamiast kazania wydłużył modlitwę za Ojczyznę, za ludzi atakujących kościół. Komunię św. wszyscy przyjmowali z rąk kapłana do ust.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz