środa, 1 maja 2019

ZAMYŚLENIA PRZED PÓŁNOCĄ



Środa, 1 maja 2019 r.. Na stronie msn przeczytałem: Celebryci kpią z 13. Emerytury. Skopiowałem niektóre wypowiedzi naszych medialnych „idoli”:
Trzynasta emerytura? Nie interesuje mnie to
—powiedziała w rozmowie z wp.pl Krystyna Janda.
Bronisław Cieślak, czyli porucznik Borewicz z serialu „07 zgłoś się” Od „trzynastki” nie będzie zależeć moja egzystencja. Na szczęście nie muszę wchodzić codziennie na moje konto
—przyznaje aktor i dodaje, że pomysł wręczania emerytom „trzynastek” niespecjalnie mu się podoba.
Również Tadeusz Drozda, satyryk znany z programu „Śmiechu Warte”, w „trzynastce” dla emerytów widzi tylko politykę.

... No tak, ich dochody znacznie się różnią od przeciętnego emeryta, który niejednokrotnie dostaje 1300zł., 1600.
Teraz wiemy, komu zależy, aby wróciły stare rządy promujące, LGBT, związki jednopłciowe itd.
 Dobranoc 2019-05-01 23:19:46


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz