czwartek, 21 czerwca 2018

DZIEŃ ŻYRAFY

Czwartek, 21 czerwca 2018 r. Zwykle rano włączam radio Katowice. Zawsze słyszę, kto ma dziś imieniny, jakie cechy – oczywiście tylko dobre posiadają ludzie tego dnia urodzone, co szczególnego wydarzyło się tego dnia w na przestrzeni historii. Ale też dowiedziałem się też, że dzisiejszy dzień to: DZIEŃ ŻYRAFY, DZIEŃ DESKOROLKI, DZIEŃ MUZYKI. Fajnie...Nie? Każdy może świętować. U mnie zawsze DZIEŃ MUZYKI – zawsze coś gra w komputerze albo w radio.
Poranek słoneczny i gorący. Dziś urodziny Rafała, Wysłałem kartkę wcześniej. Dziś życzenia sms posłałem dodatkowo.  Urodziny ma Monika. Postanowiła jechać do Częstochowy, do Sanktuarium Matki Bożej na swoje urodziny. Ni mogłem pojechać- musiałem przygotowane materiały zanieść do hospicjum. Pogodynka na zainstalowanej aplikacji w smartfonie o godz15 iformowała, że o 19 będzie deszcz. Deszczu nie było tylko wzmógł się wiatr. Około godz. 21 trochę pokropiło- pogodynka też prawdy nie powie.
 Na portalu Fb zobaczyłem bardzo smutną twarz jednej z poetek. Pisze ładne wiersze, ale bardzo smutne, pisze zawsze o bólu. Ta osoba  ma wszystkie predyspozycje, aby być radosną, spełnioną kobietą, wspaniałą poetką. Tym czasem jest zupełnie inaczej. No cóż...Kiedy myśli się tylko o sobie, o własnych problemach – potrzeb drugiego człowieka nie zobaczy.  

***
Widzę smutne oczy
wiem- serce
smutne bardzo
udręczone jest

chciałbym zburzyć mór
twoje EGO nie pozwala

tylko ci, co kochają
zawsze radośni
nawet urodzeni w niedzielę
nie boja się ciężaru krzyża.

22:03:00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz