wtorek, 7 kwietnia 2020

MODLITWA


Wtorek, 7 kwietnia 2020 r. Przeglądając  swoją biblioteczkę  znalazłem mała książeczkę  „Godzina przemiany” Lindy Schubert – Metoda modlitwy, która może zmienić Twoje życie.
Zacząłem ją czytać, a raczej modlić się według wskazań w tej książeczce. 
W punkcie 9. wskazanie  „Czekaj, aż przemówi Pan”.  Tak uczyniłem, a na kartce zeszytu zapisywałem.
Założyłem, że nie może być ani jednego przekreślenia. Modlitwa zajęła równo godzinę.

GŁOS  PANA

Ucisz serce swoje
Nie lękaj się synu
To wszystko co dzieje się
Jest w moich planach

Ja nigdy nikogo nie karam
Raz dałem wolną wolę
Człowiekowi
Prawo wyboru

Człowiek zapomniał
Że jest tylko
Moim stworzeniem
Uwierzył w logikę swego rozumu

Ja nigdy nikogo nie karam
Nigdy nie interweniuję
W wybory człowieka
Człowiek jest odpowiedzialny
Za swoje czyny

Niech się zwróci
Do Serca Mojego
Wysłucham
Synu –ufaj.
(Wtorek, 7 kwietnia 2020 r. 15,50- 15,56)

Według najnowszych informacji w Polsce zakażonych koronavirusem ponad 4500.

W Rosji  ponad 7500 zakażeń.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz