wtorek, 6 sierpnia 2019

NA ŚLUBNYM KOBIERCU



Wtorek, 6 sierpnia 2019 r. W sobotę, 3 sierpnia w Kościele Rektorskim  pw.  Ducha Świętego w Bydgoszczy Magdalena i Paweł ślubowali sobie MIŁOŚĆ, WIERNOŚĆ I UCZCIWOŚĆ MAŁŻEŃSKĄ.  Ze względu na stan zdrowia po operacji nie robiłem żadnych zdjęć. Właściwie to dzięki inicjatywie syna, który zorganizował komfortowy transport abym mógł bezpiecznie zajechać do Bydgoszczy oraz wraz z /jeszcze narzeczoną/otoczyli troskliwą opieką. Jestem szczęśliwy, że mimo wszystko mogłem  być na tak doniosłej  i ważnej dla nich uroczystości zaślubin.
Widziałem ich naprawdę szczęśliwymi. Jestem szczęśliwy gdy widzę ludzi szczęśliwych, a szczególnie, że jest to mój syn Paweł i jego umiłowana małżonka Magdalena.

Młodej Parze dedykuję wiersz:

 
 NA NOWĄ DROGĘ


MAGDALENIE & PAWŁOWI

wichry, śniegi – gdzie jesteś ?
 
w deszczu,  przez niskie  mgły
na wszystkich ścieżkach świata
szukałem przez wiele dni
 
I oto Nowy Dzień- zwyczajny 
promień słońca, śpiewa ptak
tylko w piersi szaleje serce -
przede mną stoisz Ty
 
Już nie ma ja, nie ma ty
przed nami droga, na której 
MY na zawsze tylko MY 


Na nowej drodze życia
niechaj nigdy nie zabraknie
naszego chleba powszedniego
w pucharach wina
w stągwiach wody czystej.

Niech Wam Bóg błogosławi
Rozjaśni nad Wami Swoje Oblicze
Niech Wam błogosławi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz