niedziela, 18 sierpnia 2019

ZWYCIĘŻY DOBRO




Niedziela, 18 sierpnia 2019 r. W ostatnim czasie praktycznie nieustannie „wklejam” wspomnienia z wydarzeń ostatnich lat.  No, bo jak jest się chorym to nie robi się nowych zdjęć. Wspomnienia z wędrówek po Beskidzie Śląskim. Często wędrowałem sam. To najlepsza forma obcowania z przyrodą. Na szlaku nigdy nie czułem się samotny. Ponadto spotykałem wiele osób, którzy równie samotnie wędrowali. Czy powrócę do tych szlaków, wąskich ścieżek górskich? Jak Bóg da, zdrowie się poprawi – pójdę? Dziś pierwszy raz od półtora miesiąca odwiedziłem Hospicjum, ponownie przechodziłem koło klombu czerwonych róż. Nic się nie zmieniło - tzn. wszystko, tylko jedna osoba jest, z którą się spotykałem przed pójściem do szpitala, pozostali – wszyscy nowi. Cóż, naturalna kolej rzeczy, do Hospicjum przywożą osoby na ogół w stanie terminalnym. 
Dzisiejsza Ewangelia(Łk 12, 49-53) mówi: «Przyszedłem ogień rzucić na ziemię i jakże pragnę, ażeby już zapłonął... Odtąd bowiem pięcioro będzie podzielonych w jednym domu: troje stanie przeciw dwojgu, a dwoje przeciw trojgu...».
Słowa Jezusa spełniają się jak nigdy dotąd spełniają się na naszych oczach.
Jestem przekonany- zwycięży DOBRO. Potrzeba nam dużo pokory, cichej, ufnej modlitwy.

Dziś pielgrzymowały niewiasty do Matki Boskiej Piekarskiej- aby zatroskanie swoje o Dom, rodzinę, dzieci zawierzyć Śląskiej Gospodyni. Dziękuję im za to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz