środa, 22 sierpnia 2018

DIABEŁ ZAWSZE OCHLAPIE BŁOTEM


Sroda, 22 sierpnia 2018r zamyślenia  przy p0rannej kawie.
Zawsze były czasy trudne, wymagały bardzo wielkiego zaangażowania a niejednokrotnie poświęcenia w obronie wartości etycznych, religijnych, patriotycznych.

Postęp techniczny XXI wieku nie zlikwidował problemów egzystencjonalnych, moralnych. Więcej – przyniósł nowe zagrożenia w postaci wypaczonych  pojęć wartości, etyki, moralności, dobra... Bo jak można nazwać promowanie ideologii Gender, związków jednopłciowych, aborcji.
Szczególnie intensywnie nasiliło się atakowanie przez organizacje i partie liberalne kościoła oraz wartości chrześcijańskich. Można było obrażać uczucia religijne  chrześcijan , katolików przez  profanację krzyża, potarganie Pisma Świętego na scenie – i traktowanie (przez sąd) jako akt artystyczny, zawieszenie obrzydliwości na krzyżu  w warszawskiej Zachęcie, wystawianie sztuki w Chorzowie „Klątwa”. A tak na marginesie- czy ktoś odważył się sprofanować symbole Islamu, Koran? .. Z tego co wiem- ci co się odważyli albo już nie żyją albo w ukryciu wielkim trwają. Może to zabrzmi paradoksalnie – ale mam szacunek do wyznawców Koranu.  Pozostaje pytanie:, jaki mają szacunek –podobno chrześcijanie -do wartości religijnych, do Pisma Świętego ci co promują aborcję, ideologię Gender, związki jednopłciowe? Katolik, chrześcijanin nie powinien popierać tych ideologii oraz partii, które to promują.
Rozpętał się szum medialny. Partie liberalne – PO,  Nowoczesna, KOD w różnoraki sposób atakują kościół katolików.  Szczególnym zacietrzewieniem do kościoła i PIS wyróżnia się Pan Kosmala (podobno , jak wynika ze strony FB w Radio Piekary).

Pan . Kosmala nie może zgodzić się , że PIS (J. Kaczyński) zabrał miliardy złodziejom VAT z PO i oddał polakom.
Poniżej przytaczam dialog ze strony FB


 Eugeniusz Kosmała A ja mam pytanie: co zabrał? Stanowiska i teraz w myśl hasła Teraz Kurwa My doi ten nasz kraj na potęgę!

Jan Mieńciuk Czy mógłbyś Pan bez wulgaryzmów. Owszem, zabrał ale dał ludziom po 500 cała prawda
Ewa Obcina
Ewa Obcina Jan Mieńciuk jakim ludziom a pan dostał.
No cóż, moje dzieci już duże. Przepracowałem ponad 40 lat na PKP i mam skromną emeryturę.
Odpowiadając na pytanie  pani Ewa Obcina –tym, które nie bały się urodzić drugie i więcej dzieci.
No cóż- jak się nie ma nic do zaproponowania, pozostaje oczernianie szkalowanie.

Ot taki krótki wierszyk ( chyba już gdzieś pisałem)
*****
Diabeł wie że jest
Diabłem
rogi podszlifuje
wazeliną język
posmaruje
wszelkie dobro
ochlapie błotem
smołą obsmaruje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz