niedziela, 30 sierpnia 2020

WRZUĆ DO SKRZYNKI

 

 

Piątek  21 sierpnia zadzwoniono do mnie ze Świeradów Zdrój z zapytaniem, czy przyjadę do sanatorium. byłem bardzo zdumiony, bo nie miałem Żadnego powiadomienia o przyznaniu sanatorium. Zadzwoniłem więc do NFZ z informacją¸ że otrzymałem telefoniczne powiadomienie ale nie dotarło do mnie skierowanie do sanatorium.
Pani z NFZ poinformowała , że skierowanie do sanatorium zostało wysłane przesyłką poleconą nr 006659007731542742822 i doręczono 29 czerwca br.  o godz.13. Ponieważ tego dnia byłem na wyjeździe nie mogłem odebrać. Wróciłem do domu 2 lipca, w skrzynce pocztowej nic nie znalazłem. W związku z tym udałem się na placówkę pocztową gdzie dowiedziałem się, że przesyłka została wrzucona do skrzynki. (Listonosz na tablecie odnotował „wrzuć do skrzynki”).. Pozostaje pytanie: do jakiej skrzynki przesyłka została wrzucona? Skutek ten, że ominęła mnie szansa podregenerowania zdrowia w sanatorium. 

Zdarzało się już, że (2 lata temu) do mojej skrzynki trafił list adresowany do kogoś innego- jednego z moich sąsiadów. Więc wrzuciłem do właściwej skrzynki, ale nie notowałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz