poniedziałek, 25 maja 2020

PIELGRZYMKA



Poniedziałek, 25 maja 2020 r. Ucieszyłem się ogromnie gdy przeczytałem na stronie FB, że z Łowicza wyruszyła piesza 365 pielgrzymka. Odbywa się bowiem nieprzerwanie od 1655 roku. Oni postawili wszystko na jedną kartę. Tą kartą Jest Bóg. Chwała im za to. Środowiska lewackie atakują, wyzywają od ciemnogrodu itd....
Sam wiele razy szedłem z pielgrzymką z Warszawy na Jasną Górę. Potem z Kętrzyna do Ostrej Bramy(350 km.).  Chyba za niczym tak nie tęsknię jak za pielgrzymkami. Zwłaszcza za bardzo wymagającymi- Z Kętrzyna do Wilna. Każdy dzień trzeba było przejść średnio 35 km. Niektóre etapy liczyły 40 km. Kropli potu nikt nie liczył. Czasem z jednego kubka albo butelki  się piło i nikt nigdy nie chorował. Czasem trzeba było iść przez kilka dni w ulewnym deszczu.
Wszystkie lata dopóki mi starczało sił chodziłem z pielgrzymką z Chorzowa  na Jasną Górę.
Tak bardzo żałuję, że zdrowie  nie pozwala wędrowanie pątniczym szlakiem.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz