środa, 18 września 2019

PRAWO WYBORU

Środa, 18 września 2019 r. Zaniedbałem swoją stronę blogu, no, ale trudno komentować ostatnie wydarzenia. Jednak przeglądając strony internetowe, no, bo gazety trzeba kupować a poważna prasa, dobre tygodniki, miesięczniki kosztują.  Zaobserwowałem pewną prawidłowość niektórych stron www, na których aż się roi od hejtu. Najbardziej zaciekłe ataki na PIS to na stronie Fb 50-latków. Tam nie ma dialogu, jedynie ataki, najczęściej agresywne, wyzywające. Nie mam dowodów, że ktoś za to hejtowanie płaci, ale też nie mam dowodów, że nie płaci nikt.    
Czego można się spodziewać? Do wyborów pozostało pół miesiąca. Każda opcja partyjna robi wszystko, aby pokazać „SWOJE JA”.
Prawo i Sprawiedliwość przypomina, co do tej pory, przez 4 lata kadencji udało się zrobić. Skąd się wzięły pieniądze na 500+, 13 emeryturę. Przypomina o przekrętach WAT, które miały miejsce za rządów PO oraz inne przekręty, „szwindle”.  
Ponieważ nie ma nic do zaoferowania, więc wściekle atakuje wszystkie inicjatywy PIS, atakuje kościół, promuje wolność bez granic, tęczowe pochody LGBT.
Wojna ideologiczna największe spustoszenie powoduje wśród młodzieży. Nie dziwmy się, więc, że jest tak często agresywna, wulgarna. Pierwsze wzorce zawsze od rodziców.
          
13 października będą wybory. Trzeba dokonać wyboru.

Masz prawo wyboru
wybieraj między
dobrem a złem.

Co jest twoim dobrem?
Polska wierna Bogu
Prawem chrześcijanina
DEKALOG

Czy wolność bez granic
tęczowe pochody LGBT
róbta co chceta?

Nie ma prawa
bez sprawiedliwości
bez DEKALOGU.

Kto na Prawo i Sprawiedliwość
głosuje
Polskę wierną Bogu
buduje

(2019-09-17)

Ps.

Mój przyjaciel powiada, że klapki powinno się nosić na nogach nigdy na oczach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz