piątek, 16 lutego 2024

NA PRZYSTANKU AUTOBUSOWYM.

 


Przychodzę na przystanek autobusowy. Tutaj już siedzi jeden pan, też  oczekuje na autobus. Mówię dzień dobry i siadam obok. Przy ławce wiaty leży zerwane obwieszczenie o wyborach. Po chwili pan zaczyna narzekać jaki ta młodzież ma brak szacunku do wartości. – jest taka jak wychowali, dali przykład dorośli, rodzice, jakich wartości nauczyli tymi żyje- mówię. Pan dalej narzeka, kiedy spostrzegł, że jestem zwolennikiem PIS przechodzi do gwałtownego atakowania. Twierdzi, że teraz PO będzie wszystko naprawiać  ( słyszałem o tym też już w mediach posłusznych obecnemu rządowi, radiu). Twierdzi, że czyta regularnie „Fakt” a tam piszą zawsze prawdę. Przypomniało mi się, że kiedyś była sowiecka gazeta „Prawda” nawet dostępna w naszych kioskach. W czasach dominacji Zw. Radzieckiego niebezpiecznie było zaprzeczać, UB miało wszędzie „uszy”. Twierdzi pan więc, że kto nie czyta „Faktu” i nie ogląda telewizji, zwłaszcza TVN i obecnej TVP jest niedouczony. Wynika z tego, że każdy kto myśli inaczej jest głupszy od niego. Ja zaś nie mam telewizora. Mam nadzieję, że przez to mózg mi się nie zlasuje.

Chorzów 16.02.2024 19:16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz