niedziela, 5 lipca 2020

PIĘKNY DZIEŃ


Niedziela, 5 lipca 2020 r. Dziś wyjątkowo późno obudziłem się.  Po intensywnym ubiegłym tygodniu pierwszy raz od dłuższego czasu słysząc budzik ( w telefonie) zwyczajnie wyłączyłem. Więc nie poszedłem na mszę św. do Hospicjum, ale znacznie później do parafialnego kościoła. Oddałem do naprawy fotoaparat. Naprawa uszkodzonej części będzie kosztować około 400zł. Trochę uszczupli mój budżet domowy.  No, ale mówi się trudno. Wyjątkowo słoneczny, piękny dzień. Nawet wiatr zasnął w trawie.

Zamyślenia po wysłuchanej homilii podczas mszy porannej.

Najszczersza i najprostsza modlitwa
Wypływa zawsze z ust dziecka
Bóg zawsze daje znak w Swoim Słowie
Tylko nasze serca są zakręcone
Naszym sercom brak prostoty 
Uwielbią Boga serca czyste

Bogu miłe serca proste, szczere

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz