czwartek, 11 czerwca 2020

ŻYCIE POŚWIĘCIĆ BEZ RESZTY


Czwartek, 11 czerwca 2020 r. UROCZYSTOŚĆ NAJŚWIĘTSZEGO CIAŁA I KRWI CHRYSTUSA
W całej prawie Polsce odbyły się procesje Bożego Ciała ulicami miast. W Archidiecezji Katowickiej tylko wokół kościołów. Czy to dla tego, że na Śląsku najwięcej zakażeń, czy może najmniej wiary?
Nie wystarczy wierzyć w Boga, ale zawierzyć Bogu? Diametralna różnica- w istnienie Boga wierzą wszyscy, nawet różni wypaczeńcy i odmieńcy. Szatan też wierzy w Boga... 
Inaczej jest zawierzyć Bogu wszystko bez reszty, sukcesy, prestiże....A jeśli trzeba i życie....
Jeszcze mi w uszach brzmi oazowa pieśń: „... Chciałem Ci w chwilach uniesień życie poświęcić bez reszty....”. Gdzie nasze uniesienia? Czy potrafimy życie poświęcić, ofiarować Jezusowi?...
Gdy przyjechałem na Śląsk z Wileńszczyzny widziałem, żywą wiarę, autentyczność.
Już tyle mądrych kazań wysłuchałem. Ale one nic nie wnoszą nowego.
Potrzeba świadectwa. Potrzeba autentycznego zawierzenia, tak bez reszty... A jeśli trzeba- życie poświęcić... Dla Chrystusa.
Bądź zimny albo gorący –

Apokalipsa 3.15-16 "Znam uczynki twoje, żeś ani zimny, ani gorący. Obyś był zimny albo gorący!  A tak, żeś letni, a nie gorący ani zimny, wypluję cię z ust moich."











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz