środa, 24 stycznia 2018

ŚRODEK TYGODNIA - ZDJĘCIA KRZYŚKA WIECZORKA




Środa, 24 stycznia 2018r.
Powinienem już dawno pojechać do Starochorzowskiego Domu Kultury aby ustalić termin wieczoru poetyckiego – promocji   książki „Ci co kochają ni mówią nic”. Ale Dyrektor przez długi czas był chory, więc odłożyłem na później. Dziś uzgodniłem  termin na  wtorek 8 maja godz. 17- w ramach programu  „Barwy Śląska”. Termin trochę odległy ale może to wyjdzie na dobre. Wcześniej w GALERII /KAWIARNIA   „KAMIENICA” rozmawiałem możliwości zorganizowania wieczoru literacko - muzycznego z Panią Anetą Sorokin-  Dyrektor Artystyczny. Jest zainteresowana zrobieniem wieczoru literackiego z autorami  książek. Dałem swoją wizytówkę. Muszę pamiętać o  ustalonym terminie  wieczoru autorskiego  w MDK Batory  11 kwietnia 2018r. Trzeba zabrać się za przygotowanie materiału.
Wieczorem z ChSM „Pokolenie” przywiozłem fotogramy do prezentowania na sztalugach. Leżały od mojego wieczoru autorskiego w listopadzie ubiegłego roku. Krzysiek Wieczorek przysłał przepiękne zdjęcia z Bazyliki św. Ludwika Króla i Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Panewnikach Dopracowanych nowym programem. Wszystkie jego zdjęcia wkleiłem. Są piękne.   

  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz