piątek, 26 stycznia 2018

PIĘKNO I DOBRO



Piątek, 26 stycznia 2018
Wczoraj odebrałem  jeden lek sprowadzony z hurtowni. Nazwa zgadzała się. Nie zwróciłem jednak uwagi, przy nazwie zabrakło dwóch symboli oznaczających wydłużone działanie. Na wieczór przyszedł do mnie, który wydawał mi  ten lek z przeproszeniem, że  się pomylił i nie ten dał. Właściwy lek dopiero ma otrzymać w piątek. Na szczęście jeszcze nie otwierałem. Więc  oddałem. Dziś przyniósł ten właściwy lek. Wypadki przy pracy się zdarzają, każdemu może coś  się zdarzyć. Najważniejsze przyznać się do błędu i zrobić wszystko aby jak najszybciej naprawić. Podarowałem mu swój zbiór wierszy „Ci co kochają nie mówią nic” .
Na pierwszej stronie napisałem sentencję:
Piękno i dobro
Źrenicą Boga
Trwaj w zachwycie.

Z wdzięcznością Panu Markowi....
Jakże ogromnie był uradowany ten młody człowiek! Sprawiło mi to też wielką satysfakcję.

Wieczór - konferencja w Hospicjum mgr Pawła Superata  „Relacja wiary z wiedzą  i św. Tomasza z Akwinu”. Całość nagrałem . Jacek prosił abym całe nagranie zgrał na płytę dla niego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz