piątek, 13 kwietnia 2018

HAJDUCKI WIECZÓR UWIELBIENIA

HAJDUCKI WIECZÓR UWIELBIENIA

Piątek, 13 kwietnia 2018 r. Mówią, że piątek i 13-go to bardzo pechowy dzień. Trzeba mieć się na baczności.  Dziś nawet czarnego /nie całkiem / spotkałem kota wracając ze spaceru po Amelungu, więc zrobiłem mu zdjęcie. Nawet jest fotogeniczny. Dałem na stronę Fab.
Wieczór w MDK Batory koncert Pt. Takiej miłości wam życzę – Recital Marty Tadli. Zaśpiewała kilka piosenek m/in. Agnieszki Osieckiej, Janusza Kofty oraz kilka innych. Przypomniała nam lata naszej młodości, kiedy te utwory były przebojami. Na Sali słuchacze prawie wszyscy byli w stosownym wieku, tj.60+.

W kościele Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny od godz. 20 – do 22 VII Wieczór Uwielbienia Jezusa Zmartwychwstałego. Towarzyszył zespół  „Soulmates”. Adoracja Przenajświętszego Sakramentu. 
Chcemy wszystko powiedzieć Jezusowi- wytłumaczyć każdy gest i każdy krok. Najważniejsze jednak, aby pozwolić działać Jezusowi. Otwórzmy drzwi do naszego serca. Tylko Ty Panie możesz zmienić wszystko we mnie. Nie patrz na moją małość, grzeszność. Pozwól Panie przy Tobie trwać. Tylko Ty, Panie, tylko Ty. Twoja Łaska jak olej wonny, którym ręką kapłana namościłeś dłonie moje. Tam gdzie Twoja Łaska radość zawsze trwa.        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz