środa, 11 kwietnia 2018

PIĘKNO I DOBRO

Środa, 11 kwietnia 2018 r. Z homilii ks. Michała podczas porannej Mszy św. :
Dobro oświeca człowieka
Dobro to piękno i harmonia
Bóg jest dobrem absolutnym.
 ****
Zło potrafi błyszczeć – połyskiem fałszywym
Wmawiają nam, że jest dobrem
(Siła medialnego przekazu)
Człowiek zawsze pragnie dobra
Człowiek zagubił się dokonując wyboru
Natura zawsze doży ku dobru
Człowiek myśląc o dobru w swym zagubieniu sięga po zło
Granicę między dobrem a złem
Określa  DEKDLOG,  EWANGELIA
Bóg się nie pomylił
Piękno i Dobro
Źrenicą Boga

W MDK Batory mój wieczór autorski oraz promocja książki „Ci co kochają nie mówią nic”.
Prowadzącym  Redaktor Radia Katowice Maciej Szczawiński. Michał Pastuchów  zaśpiewał kilka piosenek między czytanymi wierszami i rozmową z Maciejem. Moja poezja  jest znacząco inna od lansowanej obecnie. Ma odniesienia do etyki, do Boga. Unikam krytykanctwa. Chciałbym pokazać, że obok nas jest wiele dobra, wystarczy tylko oczy szeroko otworzyć. Na koniec przeczytałem DEKALOG NA 2018 ROK. To najbardziej  wszystkim się  podobało. Kilku osobom  podpisałem autografy na  książkach, zawsze z cytatem:
 Dobro i Piękno
Źrenicą Boga




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz