czwartek, 26 kwietnia 2018

WIECZÓR WSPOMNIEŃ

Czwartek, 26 kwietnia 2018 r. Tradycyjnie we czwartki rano w hospicjum. Dziś na mszy świętej były dwie podopieczne- Kasia i Maria. Eucharystia sprawowana za podopiecznych hospicjum domowego i stacjonarnego
 Nawiązując do Ewangelii wg Św. Jana {J 13, 16-20} ks. dr Marcin Niesporek zwrócił uwagę, że Jezus identyfikuje się z każdym kapłanem, który w Jego Imieniu wypowiada Słowo. Kapłan przy ołtarzu jest namiestnikiem Chrystusa. Przez jego ręce, Słowa Konsekracji działa sam Chrystus. Przemienia chleb i wino w Ciało i Krew.
Dziś znowu byłem krótko w Hospicjum – do godz. 10. Po południu, bowiem jechałem do Siemianowic do muzeum. Panu Henrykowi obiecałem odszukać zaległy nr 11 Gościa Niedzielnego.
Dziś rano został pochowany śp. Krystian Hadasz. Dyrektor Muzeum Miejskiego w Siemianowicach Śląskich, miał 58 lat. W związku z tym zmiana programu. Redaktorzy Radia Katowice Beata Tomanek i Bogdan Widera mili prowadzić wieczór o historii Katowic, ale ze względu na odejście do wieczności i dzisiejszy pogrzeb wieczór poświecono wspomnieniom o życiu śp. Dyrektora Krystian Hadasz.  Na wieczór wspomnień przyszło bardzo wiele osób. M/in. zastępca Prezydenta Anna Zasada-Chorab, radni miasta, dr Zdzisław Janeczek  I LO im. J. Śniadeckiego.  Wprawdzie o zmarłym zawsze należy mówić dobrze. Ale tak pięknych wspomnień jak o śp. Krystianie do tej pory nigdy nie słyszałem. Chciałbym aby o każdym człowieku tak dobrze mówili a świat byłby piękniejszy. Wszystko nagrałem. Sądzę, że to będzie bardzo dobra pamiątka.Zdjęcie zrobiłem z wyświetlonego na ekranie przeźrocza
Wieczny odpoczynek racz dać Krystianowi Panie
Światłość wieczna niech mu świeci.

Dowiedziałem się, że w nowym Gościu Niedzielnym coś napisano o mnie. Ale co?   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz