poniedziałek, 22 października 2018

TRZEBA ŻYĆ W PRAWDZIE



Poniedziałek, 22 października 2018 r. Nie zaskoczył mnie ten marny wynik. Przewidywałem wprawdzie o 2 punkty wyżej.  Wiedzą, że to wszystko jest tylko grą nie wieszałem żadnych plakatów. Praktycznie od środy przestałem roznosić ulotki- około 200 szt. zostało. Stwierdziłem, że szkoda czasu.   Wciąż trwam w przekonaniu, że rywalizacja w Chorzowie była dobrze ustawiona. Na taki niski wynik komitet PiS- zapracował.
Zapewne tym stwierdzeniem szeregu osobom się narażę. Trzeba żyć w Prawdzie.
 

  
Najpiękniejsze róże
spotykam
gdy idę do hospicjum
mówią mi
tu życie się nie kończy
tu się zaczyna
będzie trwać
wiecznie




... A może to zasłużenie
za mniemanie zbyt
wysokie o sobie
że jestem lepszy od
innych
inni tak samo o nas myślą
Szatan jest
Mistrzem kłamstwa
Wrzask nie pomoże
Czy stać polakom
karaj katolici
na pokorną
modlitwę?




2018-10-22 22:00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz