piątek, 19 października 2018

Słowo Pana jest prawe,


Piątek, 19 października 2018 r., 20: 22: 48.... Ostatni wieczór przed ciszą wyborczą.
Więc tylko kilka słów podsumowania.  To była najbardziej agresywna kompania. Spotkałem się z wieloma agresywnymi zachowaniami i wulgaryzmem na sam widok ulotki wyborczej PIS. Wynika z tego, że opozycja strasznie rozdrażniona a czerwień ulotki działa jak płachta na byka. Tylko jedna pani w średnim wieku widząc moją ulotkę powiedziała: - to nie moja opcja, ale życzę panu powodzenia. Taka pewna prawidłowość: agresywne zachowania i wulgaryzm cechuje raczej starsze osoby, z młodszymi można milej porozmawiać. Przedstawiciele opozycji wszystkie swoje niezadowolenia ogłaszały na forum międzynarodowym- od Brukseli po Berlin. Również RAŚ bardzo zbliżył się do PO i Nowoczesnej. To zresztą zrozumiałe. Nie rozklejałem plakatów, więc pewna doza przykrości mnie ominęła. Oszczędziłem na nerwach i pieniądzach.
Kiedyś, przed paru laty dostałem w prezencie książkę pt. „GÓRNY ŚLĄŚK” przed stu laty – jak o nim gazety owoczesne pisały. Wydawnictwo  „Śląsk”, Katowice 1984. Są to przedruki z gazet z lat 1882 – 1890. Opisują jak niemieccy sztygarzy traktowali śląskich górników oraz jak niemieccy majstrowie traktowali robotników w zakładach przemysłowych w owym czasie.  Po wyborach będę się starał prezentować niektóre teksty. Należy dodać, że są bardzo ciekawe.
W niedzielę będzie piękny:
Słowo Pana jest prawe, 
a każde Jego dzieło godne zaufania.
On miłuje prawo i sprawiedliwość, 
ziemia jest pełna Jego łaski.

 ( Kanon tych psalmów był opracowany w 1972r. Przypadek? Palec Boży?..)

Pozostaje dwie i pół godziny do ciszy. Na dziś to wszystko.
Jutro będzie o pięknym koncercie chóru „LUTNIA” w MDK Batory wykonanego w ramach XV Kompanii HOSPICJUM TO TEŻ ŻYCIE

Moje hasło:
DOBRE SŁOWO – POCZĄTKIEM WSZELKIEGO DOBRA
2018-10-19 21:22:29


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz