środa, 9 maja 2018

BARDZO DOBRY CZŁOWIEK

Środa, 9 maja 2018 r. Wczoraj ostrzegała mnie P. Maria abym nie wdawał się w dyskusję z Panem Klaudiuszem, bo nie ma szans na jakikolwiek dialog i nigdy się nie skończy. Bowiem tak PO jak i opcje pokrewne- Nowoczesna, „opcja niemiecka” - czyli RAŚ. Należy dodać, że określenie to nie wyszło tylko od J. Kaczyńskiego.  Niestety dzięki RAŚ-owi również Związek Górnośląski w centralnej Polsce, na Pomorzu postrzegany jest, jako „opcja niemiecka”. /..Wydarzyło się to w 2016 roku. Stałem na przystanku autobusowym, znajoma pani z sąsiedniego budynku podchodząc do mnie zapytała: - gdzie jadę? Odpowiedziałem- na spotkanie ze Związkiem Górnośląskim. Pani skomentowała: - co ty robisz w tej „opcji niemieckiej”?/.... Należy dodać, że ta pani jest ślązaczką, mieszka w Chorzowie. Tutaj trzeba dodać, że Związek Górnośląski nie jest partią, tylko stowarzyszeniem a-politycznym. W ogóle do tej pory nie spotkałem się z tak agresywnymi wypowiedziami. Nie dziwię się temu- Pan Klaudiusz jest młodym człowiekiem i wkłada wiele emocji. Lubi narzucać swój punkt widzenia, przesyła swoje linki abym oglądał. Wykasowałem, więc ze swojej strony Fb i poprosiłem, aby więcej nie wklejał. Pan Klaudiusz uważa siebie za kogoś lepszego, – czyli BARDZO DOBREGO CZŁOWIEKA.
Jest takich ludzi bardzo wiele w Polsce. Na podstawie spotkań z niektórymi ludźmi napisałem taki wiersz: „Dobrzy ludzie pójdą do piekła”.
Chyba jednak dość na ten temat- przecież jest wiele piękniejszych i ciekawszych tematów.
Dziś w Galerii MM dr Jacek Kurek wygłosił wykład z cyklu: Pan Tadeusz w interpretacji artystów obrazu i słowa.  Opowiedział o obrazach niezwykłego malarza i lustratora niektórych książek dla dzieci również wydań „Pana Tadeusza”– Świat Jana Marcina Szancera. Wykład połączył z prezentacją obrazów artysty oraz łagodną muzyką. Bardzo lubię takie wykłady Pana Jacka. Jak tylko mogę zawsze staram się być. Przy okazji zobaczyłem bardzo inspirujące obrazy młodej artystki Edyty Dzierż.  Wernisaż odbył się w poniedziałek, ale nie mogłem być, więc nadrobiłem zaległości dziś. Zrobiłem kilka zdjęć.
Po wykładzie w galerii przeszliśmy do antresoli teatru, aby zobaczyć urzekającą wystawę okładek płyt winylowych i plakatów. Autor Rosław Szybo urodzony w Poznaniu w 1933r. Plakacista, ilustrator, dyrektor artystyczny, fotografik. Na wernisaż przybył Z-ca Prezydenta Wiesław Ciężkowski, radni miasta Chorzów, artyści a szczególnie miłośnicy muzyki z płyt winylowych, w tym jazzu. Bardzo piękny wernisaż. Trzeba będzie napisać osobny artykuł.

1 komentarz:

  1. Wklejałem linki po to by Panu przedstawić pewne rzeczy. Pan je wykasował bo dla takich ludzi jak jest tylko jedna słuszna racja - wasza - każdy inny sie myli albo wkłada w to emocje. Inną rzeczą jest fakt gdy jakaś Pani "Kowalska" obrazi kogoś nazywając go ukrytą opcją niemiecką a inną rzeczą jest gdy robi to polityk i robi to publicznie. Fakt, iż nigdy nie przeprosił za te słowa pokazuje tylko poziom Pana Kaczyńskiego. Ukryta opcja niemiecka czy słynne "spieprzaj dziadu" - klasa sama w sobie

    OdpowiedzUsuń