piątek, 11 maja 2018

PRAWDA



Piątek, 11 maja 2018 r. Dzień nieznośno gorący, wieczór burzą grzmi. W mediach ostrzeżenie o niebezpiecznych zjawiskach. Miałem  jechać na wycieczkę ale zrezygnowałem -  nie tyle z powodu burzy, czy burz ale mam sporo pracy. Na drugi tydzień mam wieczór autorski w Tychach.
Dalej zaczepne linki pisze Klaudiusz. Jak zwykle wystawia negatywny sąd o każdym ,kto nie po jego myśli postępuje- o mnie też. Dla niego czarne  marsze OK., aborcja OK. Niebawem będzie eutanazja też OK.  Jest przekonany do swoich prawd. Kiedyś Stalin głosił jedynie  słuszna prawdę. W Związku Radzieckim  była też gazeta „Prawda”.  Nie ma sensu odpisywać na jego zaczepki. Całość skomentuję dwoma wierszami z mojej ostatnio wydanej książki: „CI CO KOCHAJĄ, NIE MÓWIĄ NIC”

Bóg potrzebuje każdego
aby kochać, jednoczyć, budować

ze wszystkich istot na świecie
szatan najbardziej przebiegły

nie interesuje się
zwykłym przy budce z piwem

zniewala umysły
inteligentów, profesorów, teologów
                                        
  * * *
Orzekli-winien
chciał wyjaśnić
po co?
Każdy Napoleon Stalin
ma swoją prawdę

nieustanna walka
o moje ja

Cechą szatana jest oskarżanie, oczernianie,  zniewalanie. Wielu ludzi o wysokim –wydawało by się - poziomie inteligencji, etyki chciałoby zmienić Prawo Boże, poprawić DEKALOG. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz