sobota, 24 marca 2018

STUDIUM PSYCHOLOGICZNE



Sobota, 24 marca 2018 r. Wczoraj na katowickim rynku protestowały feministki w obronie tzw. wolności do aborcji. Właściwie to przez przypadek włączyłem facebook. Po zobaczeniu chwilowej transmisji skomentowałem wierszem i wrzuciłem na swoją stronę Fb.
Nie spodziewałem się takiej reakcji na portalu. Wielkie moje zaskoczenie i zdumienie, że są to osoby bardzo inteligentne, poetki, laureatki wielu konkursów. Mają  warsztat poetycki lepszy od mojego. Lubię panią Darię. W ubiegłym roku została wyróżniona nagrodą II stopnia w Ogólnopolskim Konkursie „siedem grzechów głównych”. Dowodem, że ma dobry warsztat techniczny. Dziś dowiaduję się ( z jej zapisu na Fb), że nie zna Biblii. Zawsze sądziłem, że każdy szanujący się literat, pisarz zna Pismo Święte.
Również Pani Gabriela jest wspaniała poetką, ma piękny warsztat poetycki.
Jest bardzo miła, po prostu nie można jej nie lubić. Poczuły się te panie urażone moim wierszem i moimi wypowiedziami. Swoje pretensje wyraziły na mojej stronie Fb. Na szczęście  dwie panie Barbara Gruszka-Zych http://gosc.pl/ i Aleksandra Czajka stanęły po mojej stronie. No i kilku moich przyjaciół.
Całość dialogu na Fb skopiowałem. Sądzę, że to jest dobre studium psychologiczne.  
Można było milczeć-  milczenie oznacza zgodę.
Feministko oto chodzi.... 

FEMINISTKI NA KATOWICKIM RYNKU

Krzyczą, krzyczą feministki.
Na katowickim rynku.
Każą dzieci rodzić im.
Chcą jedynie seksu
Krzywda więc, krzywda im się dzieje
Tym czasem
Śląsk się wyludnia. Kto opiekować się będzie
Gdy się zestarzeją
Przyjdą islamiści
Wypełnią miejsca puste
Krzyczcie, krzyczcie
Przyjdzie prawdziwie czarny dzień
Piątek, 23 marca 2018; 19:28:17

Jan Mieńciuk Śląsk gwałtownie się starzeje.
Kto będzie troszczyć się ?

Zofia -Panie Janie, ludzi jest zbyt dużo... świat nie jest z gumy. Nie popieram aborcji, jako "rozwiązania" problemu, ale chciałabym, by ludzie zaczęli się zastanawiać nad przyszłością w sposób inny niż, kto zarobi na nasze emerytury.... Niepełnosprawne dzieci

Bóg potrzebuje każdego
aby kochać, jednoczyć, budować

ze wszystkich istot na świecie
szatan najbardziej przebiegły

nie interesuje się
zwykłym przy budce z piwem

zniewala umysły
inteligentów, profesorów, teologów



Zofia -
Nie wszyscy są osobami wierzącymi... nie pozwoliłabym sobie narzucać komukolwiek swojego światopoglądu, mogę rozmawiać, dyskutować, ale niczego nie wolno mi narzucać. Jednym wiara pomaga, innym robi krzywdę...






Daria -Panie Janie - dobrze to podrzucę panu dziecko niepełnosprawne, które nie mówi, nie widzi, nie ma rąk ani nóg. Ciekawe, ile czasu Pan wytrzyma z chorym dzieckiem, ile będzie miał Pan cierpliwości, patrząc na jego cierpienie wśród rówieśników, którzy będ...

Łukasz Ciopa
Łukasz - Bez sloganów. Bez banałów i bez sciemy. O pani Czubaszek wzmianka również...

https://youtu.be/8yLO-VqIrKs


Barbara Gruszka-Zych

Aleksandra -Następny krok:legalizacja kradzieży -przecież po co ma być zakaz lepiej mieć wolny wybør.a potem......?Drogie Panie wolny wybór mamy zawsze.Mogę wybrać dobro lub zło .
Daria -KAŻDY MA PRAWO DECYDOWAĆ O SWOIM LOSIE. NIKT NIE MOŻE MU NAKAZYWAĆ ABORCJI ANI KRADZIEŻY. TO WOLNA WOLA KAŻDEGO CZŁOWIEKA!
Wąż doradził Ewie
Gdy zjesz to jabłko
 Będziecie jak Bóg
Daria - pan jest chamski
Daria - A Pan człowiek wykształcony nie umie Pan własnymi słowami odpowiadać? Pozjadał Pan wszystkie rozumy? Za kogo się Pan uważa?
Przytoczyłem tylko słowa z Pisma Świętego
Gdy zjesz to jabłko
Będziecie jak Bóg
Daria –
Panie Janie nie znam się na Piśmie Świętym, jestem osobą niewierzącą, więc proszę mi zostawić wolny wybór, co do kwestii aborcji, chyba że chce Pan mieć multum chorych dzieci do wykarmienia, to chętnie je Panu podrzucę i ciekawe czy będzie Pana stać z renty na ich rehabilitację leki i operacje
Daria -Co mnie interesuje Pismo Święte? Pan jest księdzem?

Daria -Panie Janie powiem slangiem proszę się odwalić od mojego wolnego wyboru, Pan się narzuca z wyborami
Gabriela -To, co Pan raczył napisać w swoim tekście jest po prostu obrzydliwe.
Marta - Nie wierzę, że to czytam u Pana! Coś się Panu porobiło.
Aleksandra -Dla kogo seks jest większą przyjemnością? Myślę że głównie dla mężczyzn. Chcą tylko przyjemności bez odpowiedzialności. To kobiety dbają o ten świat. Mężczyźni tylko czerpią przyjemność i to w każdej kulturze , niestety. Płacą za nią tylko pieniędzmi, serca w tym nie ma nic lub jest tylko jako organ.......
Łukasz Ciopa
Łukasz- Tu mamy syndrom uprzedzenia do mężczyzn.

Barbara Gruszka-Zych
Barbara -Janek Mienciuk jak nikt pomaga innym codziennie jest w hospicjum jako wolontariusz.cale godziny bezinteresownie spedza przy chorych.to dowod wielkiego oddania blizniemu. Mozna sie tego od Niego uczyć
Gabriela -I chwała mu, więc tym bardziej jego wypowiedź rani
Daria - Basiu ja też pomagam w hospicjum dla dzieci, i oddaję swoje włosy osobom chorym na raka, poza tym sama jestem osobą niepełnosprawną i wiem, co znaczy ból rodziców w takiej sytuacji, więc słowa Jana Mieńciuka bardzo ranią. O aborcji powinny decydować same kobiety, naprawdę.
Dawid -Zanim się zaczyna dyskusję na jakikolwiek temat, dobrze jest najpierw na spokojnie ustalić wzajemne postrzeganie problemu. W przypadku dyskusji o aborcji panuje nieprawdopodobny chaos i ludzie skaczą sobie do gardeł, nie widząc nawet gdzie przebiega granica...
Barbara Gruszka-Zych
Barbara - Sama zimna prawda Panie Dawidzie

Jan Mieńciuk
Jan Mieńciuk Ile wrzasku ,ile krzyku, pustego wielosłowia
i tylko jedna jesteś Barbara Gruszka-Zych
Stanęłaś po mojej stronie
Łukasz Ciopa
Łukasz - " Zauwazylem że wszyscy którzy są za aborcją zdarzyli się już urodzić."
( R.Reagan.Prezydent Stanów Zjednoczonych).
Jan Mieńciuk
Jan Mieńciuk Nie nazwałem dyskusji wrzaskiem - to ktoś inny ( Dawid Niemiec). nie mniej jednak podzielam jego zdanie😁😁😁
Jan Mieńciuk
Jan Mieńciuk Sądzę że trzeba tę dyskusję zakończyć
nie wnosi już nic nowego.
Każdy powiedział co wiedział...
·
Łukasz - Na zakończenie.
Pozwólmy żyć.Nie chcesz oddaj nawet roslinke .
Może za parę lat zateskisz.I będziesz mogła tę roślinke przytulić.Jeśli wytniesz tę roślinkę już nie będzie okazji tego zrobić.

 Chrystus z ciężkim krzyżem idzie na Golgotę

Dobrzy ludzie
skazali Chrystusa na śmierć

Dobrzy  ludzie
wołali ukrzyżuj ukrzyżuj

Dobrzy ludzie stworzyli
korporacje prawo i sądy

Dobrzy ludzie stoją w kolejce
                 
                    Dobrzy ludzie pójdą do piekła

A co z grzesznikami?
Jan Mieńciuk



Agnieszka - Bóg zwycięża zawsze w naszych sercach Błogosławionego dnia
Daria -Bóg pierdzieli głupoty nie zwycięża. Czasem trzeba się zastanowić nad tym co sie pisze a nie pisać głupot
Jan -Głupoty i bzdety to raczej Ty Dario piszesz.
Nie igraj z Panem Bogiem
Daria - odchrzan sie od mojej wiary czy niewiary, mam prawo myśleć to o czymś myśle i nikt mi tego nie zabroni. Nie wierze w Boga więc nie mam z kim igrać Gdyby był nie pozwałalby na choroby. To tyle

Jan Mieńciuk Przecież na Twojej stronie nie piszę.

Masz Prawo
....  ..... .....


******
Za które słowo chcą Panie mnie potępiać?
Że bronię wartości, etyki moralnej?
.......                  .......          ......
Wolność bez granic jest swawolą
Prowadzi do chaosu
Dziś batalia o aborcję
Jutro o legalizację
Eutanazji.

                        




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz