niedziela, 25 marca 2018

NIEDZIELA PALMOWA



Niedziela, 25 marca 2018 r. Niedziela Palmowa. Msza św. w hospicjum. Dziś święcenie palm. Ksiądz przyniósł dla każdego chorego palemkę. Niestety tylko jedna osoba mogła na wózku uczestniczyć w sprawowanej Mszy św. w świetlicy. Pozostali pacjenci słuchali Mszy św. z pozycji łóżkowej. Ksiądz  dr Marcin Niesporek przynosi Komunię św. do łóżek chorych.
Tutaj wybrzmiewa najpełniej modlitwa na zakończenie dnia- kompleta: -Noc spokojną i śmierć szczęśliwą niech nam da Bóg wszechmogący, Ojciec i Syn, i Duch Święty.
Wracając do domu na chwilę wstąpiłem do MDK Batory. Dziś w Sali widowiskowej jarmark rzeczy świątecznych. Wszystkie rzeczy wykonane ręcznie. Można się zachwycić –piękne cacka. Zrobiłem kilka zdjęć, jeden „drobiazg” na upominek kupiłem.
Piękna, słoneczna pogoda- na Amelungu raj dla ptaków. Tak się przyzwyczaiły do ludzi, że wcale nie uciekają a raczej czekają aż im coś ktoś da. Ale nie należy karmić, zwłaszcza chlebem. To im szkodzi. Zrobiłem, więc całą serię zdjęć. Łabędź musiał być zły, że nic mu nie przyniosłem - dziobnął mi w palec.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz