czwartek, 16 sierpnia 2018

CUDOWNIE MIEĆ FAJNYCH SĄSIADÓW

Czwartek, 16 sierpnia 2018 r. Dzisiejszego wieczoru jestem najbardziej wdzięczny moim sąsiadom, mieszkańcom domu w którym mieszkam i sąsiednich budynków. Pod wieczór wyszedłem na krótki spacer (aby oderwać się od komputera). Oczywiście, jak najczęściej to robię – na Amelung,  bo to najbliżej i najlepsze miejsce do odpoczynku.  Zapomniałem zostawić kartę biletu miesięcznego oraz legitymację emeryta. Pech chciał, że tuż koło sąsiedniego bloku wypadły mi obydwie karty. Brak spostrzegłem dopiero nad Amelungu. Szybko więc wracam w miejscach gdzie mogłem zgubić ale nigdzie nie ma... Wtem Pani z trzeciego woła, że była  tu pewna  osoba z sąsiedniego bloku i zostawiła u sąsiada na parterze.

Tak naprawdę nie wiem kto znalazł dokumenty, kto przyniósł do sąsiadów na parterze. Wszystkim jestem ogromnie wdzięczny. 
CUDOWNIE MIEĆ WSPANIAŁYCH SĄSIADÓW. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz