poniedziałek, 7 października 2024

OJCIEC DOLINDO

 

Na stronie Fb dziś przeczytałem przesłany przez Jolantę wyjątkowy tekst.
Bardzo ważne, najważniejsze przesłanie dla każdego, kto chce, stara się żyć zgodnie z Ewangelią DEKALOGIEM. Zamieściłem na swojej stronie Fb. Dodatkowo zamieściłem na swoim blogu. Dziękuję Jolu.

Jolanta Lucińska-Suseł

6 Października 142 lata temu przyszedł na świat Włoski ksiądz

i mistyk Dolindo Ruotolo ..tak pisał o stęsknionej duszy...

Dusza mówi do Jezusa: Ty jesteś moim królem,

mój Boże, Ty mnie poprowadzisz. Ty mi

pomożesz, Ty mnie dotkniesz. Więc nie martwię

się o nic, a jak Twoje dzieciątko będę za Tobą szedł

krok w krok, bo Tata mój jest piękny i kochany,

a ja czuję się bezpiecznie z Tobą!

Kiedy ogarnie mnie niepokój, nagły lęk, smutek,

ludzkie troski, po prostu zamknę oczy,

i powiem Ci, z pełnym przekonaniem: „Mój Jezu,

zajmij się tym”. Gdy w głębi duszy rodzi się zamęt,

a mnie przychodzi pokusa, by oprzeć się na

ludzkich rozwiązaniach, z pełną mocą mówię:

Jezus się o mnie zatroszczy”.

ks. Dolindo Ruotolo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz