czwartek, 28 lutego 2019

MODLITWA


Tłusty czwartek, 28 lutego 2019r.  Jak ten czas leci szybko. Ale dziś jest obżarstwo pączkami. Jedyny dzień w roku bez ograniczeń. Nie przepadam za pączkami ale dziś zjadłem najpierw dwa potem trzeciego. Odebrałem wyniki badań. Niestety bardzo wysokie  PSA – ponad 11. Od ostatnich badań wzrosło. Hm... Chyba trzeba zrobić rachunek zysków i strat, rachunek sumienia. Napisać testament. Nasze życie  przemija jak wszystko co jest na tej ziemi. Póki jesteśmy – ciągle nam się wydaje, że to wszystko będzie trwało zawsze. Tymczasem nasze życie jest chwilą do wieczności. Dziś rano przyniosłem 8 pączków do Hospicjum. Częścią z kupionych (-5 szt.) pączków podzieliłem się z pacjentkami. Jak bardzo ucieszyły się panie z tego przysmaku! Jako zapłatę poprosiłem o modlitwę. Szczera modlitwa chorej osoby, doświadczonej cierpieniem ma wielka moc.
Wieczór jeszcze raz w Hospicjum. Każdy czwartek w kaplicy trwa modlitwa do męki Chrystusowej w intencji chorych i posługujących chorym. Niezwykle potrzebna modlitwa nam wszystkim.
  

MODLITWA

Stwórz  Boże
we mnie serce czyste
wolne od pragnień złych.
Przez Serce Twojej Matki
Wszechmogący Boże

proszę Cię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz